marți, noiembrie 22

Zodia CANCERULUI

Eu sunt Rac..nu sunt Cancer, nu vreau sa fiu Cancer!
Etimologic cuvantul Cancer provine din greaca si inseamna crustaceu – racul fiind un crustaceu inteleg intruchiparile astrologice ale cuvantului, insa ma depaseste asocierea cu medicina.
E o zodie buna totusi..dar interferenta dintre semnul meu zodiacal si semnificatia medicala a cancerului au condus in viata mea catre o confuzie..o situatie si o stare” de fapt” perpetua. Ma tot ciocnesc de celulele  astea maligne.
Practic esti un caz pierdut atunci cand boala nascuta intr-unul dintre organele tale se imprastie catre celelalte- asta e metastaza. Daca alegi sa ascunzi unui organ ca un altul e bolnav, nu faci decat sa-i asiguri o moarte subita. Ma gandesc  ca cel mai bine e sa vorbesti cu el…sa-i explicit ce se intampla..cum urmeaza sa fie atacat..si sa adopti o strategie, cum sa lupti cu boala..uneori o simpla lupta a unui singur organ impotriva boli poate fi decisiva…si chiar daca celelalte organe sunt speriate..sau deja au pierdut batalia..mertita sa ridici capul sus, sa speri ca vei invinge.
Eu am avut o batalie de genul asta, am fost informata..nu mi s-a ascuns nimic, dar m-am lasat pradata si platesc zilnic pentru asta. Ca in urma unui razboi in care unii au incheiat un tratat..supravietuiesc, dar sunt sub dominatia cotropitorului…platind tribut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu