miercuri, martie 9

nota de subsol

ce sunt explicatiile o data ce faptul e implinit?!..ce importanta mai are daca timpul nu a alunecat in propria capcana..sa te astepte pe tine...nu sa-ti indrepti greseala..nu...ci mai mult, sa te astepte sa crezi tu ca totul e bine?!

am comis-o din nou, am comis-o..am calcat pe bulbul luminat al compromisului:)...dar fructele parca au alt gust de data asta..ori unde m-am invatat ca rare mai sunt rosiile alea zemoase de la mama din gradina..pastila asta pe care am inghitit-o acum...simt ca-mi ataca ficatul...cum s-ar zice..e bine, dar nu prea..sau ca sa poti dormi noaptea linistit zici..mai bine nici ca se putea:D


3 comentarii:

  1. Da, cred ca iti inteleg sentimentul din postul tau... de vreo 5 luni simt ca am facut ceea ce trebuie, dar nu ceea ce imi place si gandul imi da tarcoale si, totusi, sunt implinit cu ideea ca imi este bine (cel putin in plan de business), dar seara cand pun capul in perna ideea ca am facut compromisuri profitabile lumesc si inechitabile spiritual imi da tarcoale...

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere