vineri, decembrie 17

eu si insuportabilele mele ganduri

vroiam sa scriu..MULTE.
..insa mi se incurca gandurile in asa fel in ultima perioada..tocmai pentru ca am atat de mult timp sa ma gandesc la ele.
..si, asa spontan..imi amintesc..si ratariesc clipe care am crezut ca le-am uitat...nu am sa uit..sa stii! ca nu am sa uit!
Ninsoarea privita de la etajul 4 din camera mea de camin..caldura insuportabila a caloriferului din hol...pe care mi-a "inghetat" fundul gandindu-ma ce sa fac..si asa cum retraiesc astia an de an Revolutia la televizor..si ni-l arata pe Ceausescu impuscat in ziua de Craciun..asa probabil o sa retraiesc si eu clipele astea an dupa an de acum.
o fi in ADNul neamului astuia CHINUL?! nu stiu..adica la noi nu e de ajuns ca iti faci rau singur...gasesti si momentele "potrivite" pt asta..adica daca ma doare pai sa sufar, nu gluma.
e frig...si ninge si aici...nu mai stau pe calorifer...si nici nu ma mai gandesc la ce sa fac. Ce ar fi daca nu as mai face NIMIC?!..ce ar fi?!...ar fi la fel ca pana acum.
P.S. Imi pare rau ca nu am nicio noima..pt unii..cred ca se datoreaza faptului ca urasc Craciunul...nu toate..doar asta..2010.

Un comentariu:

  1. hm...suferi sau sufereai cam mult..sper k intr-e timp ai inceput sa ai opinii ceva mai bune despre craciunul asta care bate la usa...:****

    RăspundețiȘtergere